Sziasztok! 

Jómagam pár hete ismerkedtem meg ezzel a játékkal. Néhány videó és leírás után rögtön megvásároltam és azóta jó pár órát eltöltöttem vele. Zseniális! A játék ismertetésével, bemutatásával nem foglalkoznék, mert sok nagyon jó cikk foglalkozik ezzel. Jelen blogon inkább érdekességeket, friss infókat, tutorialokat osztanék meg veletek. 

Érdekes építményeket, tapasztalatokat várok tőletek is a minecraft.blog@gmail.com címre. 

Hamarosan rendes design és folyamatosan frissülő tartalommal indul a blog!

Addig is jó játékot ;)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://minecraftblog.blog.hu/api/trackback/id/tr792352550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZsigóBence 2010.10.12. 23:07:39

igeeeeeeeen erre vártam végre egy normális csak Minecraftal foglalkozó blog jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee én vagyok itt az első rajongó
süti beállítások módosítása